6 Haziran 2012 Çarşamba

Kaliteli Lida Diyetleri


Milyonlarca insan psikolojik ve ruhsal anlamda kördür, çünkü düşüncelerinin kendilerini değiştirdiğini bilmezler. Bilinçalt geçtiğimiz aylarda glokom, diğer ismiyle göz tansiyonu hastası olanellen adında bir kadınla tanıştım. Bundan bir süre önce bir hastanedeki glokom hastalarının yüzde yirmi beşinin kilo problemleri yaşayan kişiler olduğunu açıklayan bir makale okumuştum. Kilo problemleri yüzünden stres sıkıntı yaşayan kişilere önerilerimiz lida kapsülleridir.

Orjinal lida kapüslleri sayesinde fazlalıklardan kısa süre içerisinde kurtulmayı başaracaksınız. Vücudunuzda oturmuş kiloları bile kısa zamanda vücudunuzdan atacaksınız. Mutlaka kullanmalısınız. Etkili bir yöntem istiyorsanız mutlaka lida haplarınıkullanmalısınız.

Ellen’in da buna benzer bir sorunu vardı; üvey kızından nefret ediyordu. Üvey kızı için şu duayı ederek zihninden bütün nefreti attı: “Üvey kızımı Tanrı’ya havale ediyorum. Ona tanrı’dan mutluluk, huzur ve sevinç diliyorum.” Birkaç hafta içinde üvey kızına sevgiyle yaklaşmaya başladı. Gerçek sevgiyle kötü hislerinin üstesinden gelmeyi başarmışta.

Son zamanlarda hızla artan kilolara lida etkisini gösterecektir. Lida kapsüllerinden başka zayıflamaya yardımcı olan özellikle kısa zamanda başaran bir ürün daha tanımıyoruz. Birlikte sık sık dua ettik. Ellen sonunda gerçeği anlamıştı. Zihni açıktı. Sık sık şu telkini yapıyordu: Benim gözlerimtanrı’mn gözleridir. Görüşümde hiçbir problem yok. Gözlerimi yaratan Tanrı, gözlerim ve vücudumla ilgili her şeyi kontrol altında tutuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder